Split File | <none> | |
N of Rows in Working Data File | ۳۵۱ | |
Missing Value Handling | Definition of Missing | User-defined missing values are treated as missing. |
Cases Used | Statistics are based on cases with no missing values for any variable used. | |
Syntax | REGRESSION /MISSING LISTWISE /STATISTICS COEFF OUTS R ANOVA CHANGE /CRITERIA=PIN(.05) POUT(.10) /NOORIGIN /DEPENDENT پیشرفت /METHOD=ENTER ارتباطی . |
|
Resources | Elapsed Time | ۰:۰۰:۰۰٫۰۰ |
Memory Required | ۱۲۶۸ bytes | |
Additional Memory Required for Residual Plots | ۰ bytes |
Variables Entered/Removed(b) | |||
Model | Variables Entered | Variables Removed | Method |
۱ | ارتباطی(a) | . | Enter |
a All requested variables entered. | |||
b Dependent Variable: پیشرفت |
Model Summary | |||||||||
Model | R | R Square | Adjusted R Square | Std. Error of the Estimate | Change Statistics | ||||
R Square Change | F Change | df1 | df2 | Sig. F Change | |||||
۱ | .۳۹۲(a) | .۱۵۳ | .۱۵۱ | .۹۴۳۴۱ | .۱۵۳ | ۶۳٫۱۹۰ | ۱ | ۳۴۹ | .۰۰۰ |
a Predictors: (Constant), ارتباطی |
ANOVA(b) | ||||||
Model | Sum of Squares | df | Mean Square | F | Sig. | |
۱ | Regression | ۵۶٫۲۴۱ | ۱ | ۵۶٫۲۴۱ | ۶۳٫۱۹۰ | .۰۰۰(a) |
Residual | ۳۱۰٫۶۱۹ | ۳۴۹ | .۸۹۰ | |||
Total | ۳۶۶٫۸۶۰ | ۳۵۰ | ||||
a Predictors: (Constant), ارتباطی | ||||||
b Dependent Variable: پیشرفت |
Coefficients(a) | ||||||
Model | Unstandardized Coefficients | Standardized Coefficients | t | Sig. | ||
B | Std. Error | Beta | ||||
۱ | (Constant) | ۲٫۹۵۶ | .۱۴۳ | ۲۰٫۶۸۳ | .۰۰۰ | |
ارتباطی | .۳۰۵ | .۰۳۸ | .۳۹۲ | ۷٫۹۴۹ | .۰۰۰ | |
a Dependent Variable: پیشرفت |
Regression
Notes | ||
Output Created | ۱۶-SEP-2014 13:08:55 | |
Comments | ||
Input | Data | D:داده بلوچ مرادی.sav |
Filter | <none> | |
Weight | <none> | |
Split File | <none> | |
N of Rows in Working Data File | ۳۵۱ | |
Missing Value Handling | Definition of Missing | User-defined missing values are treated as missing. |
Cases Used | Statistics are based on cases with no missing values for any variable used. | |
Syntax | REGRESSION /MISSING LISTWISE /STATISTICS COEFF OUTS R ANOVA CHANGE /CRITERIA=PIN(.05) POUT(.10) /NOORIGIN /DEPENDENT پیشرفت /METHOD=ENTER مولفه۱ مولفه۲ مولفه۳ مولفه۴ مولفه۵ . |
|
Resources | Elapsed Time | ۰:۰۰:۰۰٫۰۰ |
Memory Required | ۲۲۷۶ bytes | |
Additional Memory Required for Residual Plots | ۰ bytes |
Variables Entered/Removed(b) | |||
Model | Variables Entered | Variables Removed | Method |
۱ | مولفه۵, مولفه۳, مولفه۴, مولفه۱, مولفه۲(a) | . | Enter |
a All requested variables entered. | |||
b Dependent Variable: پیشرفت |
Model Summary | |||||||||
Model | R | R Square | Adjusted R Square | Std. Error of the Estimate | Change Statistics | ||||
R Square Change | F Change | df1 | df2 | Sig. F Change | |||||
۱ | .۴۴۴(a) | .۱۹۷ | .۱۸۵ | .۹۲۴۰۳ | .۱۹۷ | ۱۶٫۹۳۳ | ۵ | ۳۴۵ | .۰۰۰ |
a Predictors: (Constant), مولفه۵, مولفه۳, مولفه۴, مولفه۱, مولفه۲ |
ANOVA(b) | ||||||
Model | Sum of Squares | df | Mean Square | F | Sig. | |
۱ | Regression | ۷۲٫۲۹۱ | ۵ | ۱۴٫۴۵۸ | ۱۶٫۹۳۳ | .۰۰۰(a) |
Residual | ۲۹۴٫۵۷۰ | ۳۴۵ | .۸۵۴ | |||
Total | ۳۶۶٫۸۶۰ | ۳۵۰ | ||||
a Predictors: (Constant), مولفه۵, مولفه۳, مولفه۴, مولفه۱, مولفه۲ | ||||||
b Dependent Variable: پیشرفت |
Coefficients(a) | ||||||
Model | Unstandardized Coefficients | Standardized Coefficients | t | Sig. | ||
B | Std. Error | Beta | ||||
۱ | (Constant) | ۳٫۵۱۲ | .۱۷۲ | ۲۰٫۴۳۹ | .۰۰۰ | |
مولفه۱ | .۳۰۹ | .۱۲۲ | .۳۶۱ | ۲٫۵۳۰ | .۰۱۲ | |
مولفه۲ | .۳۳۳ | .۱۴۶ | .۴۰۱ | ۲٫۲۸۰ | .۰۲۳ | |
مولفه۳ | .۳۴۸ | .۱۱۳ | .۳۹۰ | ۳٫۰۶۸ | .۰۰۲ | |
مولفه۴ | .۴۱۷ | .۰۸۸ | .۵۰۱ | ۴٫۷۲۵ | .۰۰۰ | |
مولفه۵ | .۲۷۶ | .۱۵۲ | .۳۳۵ | ۱٫۸۱۵ | .۰۷۰ | |
a Dependent Variable: پیشرفت |
دا نش آموز گرامی
پرسشنامه حاضر به منظور انجام تحقیقی تحت عنوان بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ی دوم مقطع متوسطه نظری شهر بندر عباس طراحی شده است و پاسخ جنابعالی ،مارا در جهت دستیابی به اهداف پژو هش یاری می کند . از دقت و بذل توجه شما در پاسخگویی به سئو الات تشکر و قدر دانی می شود .
ناحیه آموزش و پر ورش : ناحیه ۱ O ناحیه ۲O
جنسیت : پسر O دخترO
معدل سال گذشته : معدل نیمسال اول : معدل نیمسال دوم :
لطفا پاسخ سئو الات زیر را با علامت ضربدر مشخص نمائید.
ردیف | گویه ها | هرگز | به ندرت | گه گاه | اکثر اوقات | همیشه |
۱ | وقتی که چیزی را برای دانش آموزان تو ضیح می دهد ،از دانش آموزان می پرسد که آیاتا اینجای حرفش را فهمیده اند ۰ |
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت tinoz.ir مراجعه کنید. |
۲دانش آموزان متوجه صحبت های او نمی شوند ۰۳سعی می کند نظراتش را به روشنی بیان کند ۰۴وقتی دانش آموزان در جریان مو ضوع صحبت او نیستند ،بیان عقایدش برای او دشوار می شود ۰۵وقتی متوجه سئوالی نمی شود ،در خواست می کند که سئو ال رارو شن تر بیان کند۶متوجه منظور صحبت دانش آموزان نمی شود۰۷این که از دید دانش آموزان به مو ضوع نگاه کند ،برایش راحت است .۸حتی وقتی که حواسش جای دیگر است ،وانمود می کند که دارد گوش می دهد.۹ابراز احساسات برایش دشوار است ۰۱۰وقتی که حرفی مربوط به موضوع برای گفتن داشته با شد ،قطع کردن صحبت دانش آموزان برایش مساله ای نیست .۱۱وقتی با دانش آموزان حرف می زند ،می تواند از چهره آن ها احساساتشان را بخواند۱۲وقتی که می داند دانش آموزان قصد دارند چه مطلبی را بگو یند،زودتر ازاینکه تمام کند جوابشان می دهد .۱۳وقتی که مجبوراست چیزی بگو ید که از برداشت ها و واکنش های مخاطب آگاه نیست ،به شدت به هم می ریزد .۱۴می تواند نقاط ضعفش را چنان مخفی کند که بهانه ای به دست دانش آموزان ندهدردیفگویه هاهرگزبه ندرتگه گاهاکثر اوقاتهمیشه۱۵وقتی که اشتباه می کند ،از اینکه اشتباه خود را بپذیرد ،نمی ترسد .۱۶بهترین راه برای اینکه به دانش آموزان کمک کند تا اورا درک کنند ،آن است که احساسات ،افکار و عقایدش را به آنان بگو ید .۱۷وقتی صحبت ها احساس می شوند ،میل دارد موضوع را عوض کند.۱۸وقتی که می فهمد احساسات کسی را جریحه دار کرده است ،از او معذرت خواهی می کند .۱۹وقتی از او انتقاد می شود ،ناراحت می شود و مقاومت می کند .۲۰وقتی ناراحت هست و کسی از او می پرسد که«ناراحت هستی ؟»پنهان نمی کند.۲۱دوست دارد هرچه زودتر به اصل مطلب بپردازد .۲۲وقتی که با کسی صحبت می کند ،سعی می کند خودش را جای او بگذارد .۲۳وقتی که کسی در پیدا کردن کلمات مناسب مشکل دارد ،با کمال میل آنچه که فکر می کند او می خواهد بگو ید ،پیشنهاد می کند .۲۴دانش آموزان می گویند که او صدایش را بلند می کند(بلند صحبت می کند) ،اگر چه از این مو ضوع آگاه نیست .۲۵به طور طبیعی چنین است که در مکالمات ،اوبیشتر صحبت می کند.۲۶این طور فکر می کند که با حضور او مجلس صمیمی تر می شود .۲۷به آنچه دانش آموزان می گو یند علااقه مند می شود .۲۸اگر کسی با او مخالفت کند ،احساس ناراحتی می کند به ویژه اینکه آن شخص تجربه اورا هم نداشته باشد .۲۹وقتی از کسی انتقاد می کند ،مطمئن هست که منظورش عمل و رفتار اوست نه خود او ،مثلا به جای اینکه بگوید :«تودوست خوبی نیستی »،می گوید:«من با این برخورد تو موافق نیستم ».۳۰او قادراست مشکلات را بدون از دست دادن کنترل عواطفش حل کند .۳۱به هنگام صحبت با دانش آموزان از واکنش عا طفی خودش به آنچه گفته می شود ،آگاه است .۳۲تمایل دارد بحث بر سر مو ضو عات رنجش آور به تاخیر بیندازد .۳۳قادراست با کسی که احساساتش را جریحه دارکرده است ،مقابله به مثل کند۳۴از بیان مخالفتش با دانش آموزان اجتناب می کند ،چون ممکن است از او ناراحت شوند .
- ۱- Communication and it’s conceptual framework ↑
- ۲- Barnard ↑
- ۳- Benus and Nancen ↑
- ۱- Korieck ↑
- ۱- Smith. M ↑
- ۱- Weightman ↑
- ۲- Importance and objectives of communication ↑
- ۳- Content and Process ↑
- ۱- Stoner and Wankel ↑
- ۲- Drakkar,Peter ↑
- ۳- Chandan ↑
- ۱- Process and kinds of communication ↑
- ۱- Source ↑
- ۲- Encoding ↑
- ۳- Transmission ↑
- ۴- Decoding ↑
- ۵- Reciever ↑
- ۶- Feedback ↑
- ↑
- Noise ↑
- ۲- Traits of communication ↑
- ۱- Management’s Communication skills ↑
- ۱- Hellriegel and Slocum ↑
- ۲- Griffin ↑
- ۱- verbal Skill ↑
- ۱- Miller ↑
- ۲- Feedback Skill ↑
- ۱- Schermerhorn ↑
- ۲- Vicent and Waldron ↑
- ۳- Teryesi ↑
- ۴- Dousin ↑
- ۵- Robinson ↑
- ۱- Effective Listening Skill ↑
- ۱- Quality of Worklife ↑
- ۲- Alan and Blackburn ↑
فرم در حال بارگذاری ...