آیا فناوری اطلاعات در کیفیت بسته بندی محصول تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در پشتیبانی و گارانتی محصول تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در قیمت گذاری تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در انعطاف پذیری قیمت تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در پیشنهاد قیمت عمده و خرده فروشی تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در زمان توزیع تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات بر روی توزیع مستقیم تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در کیفیت حمل و نقل تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات بر قابلیت اطمینان از در دسترس بودن محصول تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در تبلیغات تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در نمایش محصولات در نمایشگاه ها تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در حجم فروش تلفنی تاثیر گذار است؟
آیا فناوری اطلاعات در روابط عمومی نیروی های فروش تاثیر گذار است؟
منابع فارسی:
۱- اخوان ، کنعانی ع، معصومیان م، طهماسبی ر، تکنیک ها و مهارت های اثربخش عرضه و فروش، فصلنامه پویش بانک مسکن، شماره ۷ صفحه ۱۲۷ زمستان ۱۳۹۲٫
۲- فیض د، صفائی م، طراحی الگوی مفهومی استفاده از ظرفیتهای خوابگاه های دانشجویی در توسعه کار آفرینی دانشگاهی، مجموعه مقالات همایش ملی آموزش عالی و کارآفرینی انتشارات دانشگاه سمنان ۱۳۸۶٫
۳- میراحسنی، شاخص های رقابت پذیری ایران و برخی کشورهای جهان از منظر گزارش مجمع جهانی اقتصاد(۲۰۱۴-۲۰۱۳)، مجله اقتصادی صفحات ۱۲۸-۱۰۷ دی ۱۳۹۲٫
۴- عمادی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه کشاورزی، سایت ایران و جامعه اطلاعاتی، ۱۳۸۳٫
۵- عظیمی، جنبه های اقتصادی گل و گیاه در بازارهای جهانی، سازمان جهاد استان فارس،۱۳۹۰٫
۶- تسلیمی س، نقدی بر فلسفه های بازاریابی، مجله دانش مدیریت شماره ۶۰-۶۱ نیمسال دوم ۱۳۹۰٫
۷- دکتر احمد روستا، کتاب نخبه های بازاریابی، ۱۳۹۲٫
۸- حسنی ف، تاریخچه ای از بازاریابی اینترنتی، ماهنامه عصر فناوری اطلاعات، اسفند ۱۳۸۶٫
۹- گودرزی ح، شناسایی کارکردهای مدیریت دانش در فرایند انتقال فناوری در سازمان های دانش محور، نشر دانشگاه تهران دانشکده کارآفرینی، بهمن ۱۳۹۰٫
۱۰- دانایی فرد ح، الوانی م، آذر ع، روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت رویکردی جامع تهران، انتشارات صفار ۱۳۸۸٫
۱۱- سکاران ا، روش های تحقیق در مدیریت، مترجم صائبی، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، ۲۰۰۱، ۱۳۸۱٫
۱۲- آذر ع ، مومنی م، آمار و کاربرد آن درمدیریت، انتشارات سمت، ۱۳۸۳٫
۱۴- سرمد ز، بازرگان ع، حجازی ا، روش های تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات آگاه، ۱۳۸۴٫
۱۵- کاتلر ف، آرمسترانگ گ، ترجمه فروزنده ب، اصول بازاریابی، انتشارات آموخته، ۱۳۹۰٫
۱۶- کاتلر ف، پفورچ و، ترجمه حیدرزاده ک، مدیریت برندهای صنعتی، انتشارات سیته، ۱۳۸۹٫
۱۷- خاکی غ، روش تحقیق با رویکرد به پایان نامه نویسیت، انتشارات بازتاب، ۱۳۸۷٫
۱۸- روستا ا، ونوس د، ابراهیمی ع، مدیریت بازاریابی جلد چهارم، انتشارات سمت، ۱۳۷۹٫
۱۹- محمودی س، بررسی مدل های آمیخته بازاریابی به منظور شناسایی و اولویت بندی عوامل مناسب آمیخته برای بازاریابی شیرهای طعم دار شرکت پگاه اصفهان، پژوهش مدیریت جلد دهم، ۱۳۸۹٫
۲۰- بهبودی م، مقایسه تطبیقی عناصر آمیخته ترفیعی و تشویقی و تاثیر آن بر میزان فروش مواد اولیه چوبی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۳۸۷٫
۲۱- شریعتی ح، سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات، ۱۳۸۸٫
۲۲- شفیعی م، توسعه صنعت گل و گیاهان زینتی ایران، سمپوزیوم توسعه صنعت گل و گیاهان زینتی ایران، خرداد ۱۳۹۱٫
۲۳- کرمانشاهی ک، تجارت گل و گیاهان زینیتی، سمپوزیوم توسعه صنعت گل و گیاهان زینتی ایران، خرداد ۱۳۹۱٫
۲۴- نیکوئی ع، اقتصاد تولید و بازار رسانی گل و گیاهان زینتی در ایران چالشها و راهکارها، سمپوزیوم توسعه صنعت گل و گیاهان زینتی ایران، خرداد ۱۳۹۱٫
۲۵- مطلوبی م، مشروطی س، فرهنگ مصرف گل، سمپوزیوم توسعه صنعت گل و گیاهان زینتی ایران، خرداد ۱۳۹۱٫
۲۶- بنی جمالی م، اثر بخشی تحقیقات گل و گیاهان زینتی فرصت ها تهدیدها لزوم تغییر رویکردها، سمپوزیوم توسعه صنعت گل و گیاهان زینتی ایران، خرداد ۱۳۹۱٫
۲۷- آقاجانی ز، مروری بر روش های بهبود و افزایش بهره وری در صادرات گل با تأکید بر بسته بندی مناسب، خلاصه مقالا ت اولین جشنواره و سمینار ملی گلهای شاخه بریده ایران تهران پاکدشت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ۱۳۸۳٫
۲۸- امیرى ف، رکود و ضایعات در بازار گل، روزنامه ایران شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۳٫
۲۹- تقسیمی ج، نگاهی به بازار جهانی گل و گیاه، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی تهران، ۱۳۷۸٫
۳۰- حاجی میررحیمی س، بررسی موانع و راهکارهای توسعه صادرات گل و گیاهان زینتی استان مرکزی، خلاصه مقالات اولین جشنواره وسمینار ملی گلهای شاخه بریده ایران تهران پاکدشت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ۱۳۸۳٫
۳۱- رجبی اسلامی م، بررسی تطبیقی شیو ههای بازاریابی صادرات گل های تزئینی ایران به رقیب عمده هلند، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه امام صادق ع دانشکده معارف اسلامی و مدیریت، ۱۳۷۶٫
۳۲- سروش ن، ارزیابی چگونگی استفاده از آمیخته بازاریابی در افزایش صادرات گل و گیاه کشور، خلاصه مقالات اولین جشنواره و سمینار ملی گلهای شاخه بریده ایران تهران پاکدشت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ۱۳۸۳٫
۳۳- سلطان محمدی ب، بازار گل امام رضا، روزنامه اعتماد یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷٫
۳۴- سلیمانی پور آ، نیکویی ع، بررسی مسائل بازار یابی گل محمدی و فرآورده های آن گلاب و اسانس مطالعه موردی درشهرستان کاشان، مجله علوم و فنون کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۳۸۴٫
۳۵- شفیعی م، گزارش نهایی کمیته تدوین برنامه تحقیقات راهبردی گل و گیاهان زینتی، سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی، ۱۳۸۷٫
۳۶- شفیعی م، مستوفی، اقتصاد تولید گل بازاریابی و فروش محصولات داخل و صادرات، خلاصه مقالات اولین جشنواره و سمینار ملی گلهای شاخه بریده ایران تهران پاکدشت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ۱۳۸۳٫
۳۷- کرباسی ع، یوسفی ع، آزادی پ، شفیعی م، بنی جمالی م، ایرانشاهی ا، مطالعه بر روی شبکه بازاریابی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات، دومین سمینار علمی کاربردی گل و گیاهان زینتی ایران، محلات مهر ماه ۱۳۸۲٫
۳۸- کافی م، ایرانشاهی ا، خنجری ن، بازار جهانی صادرات گل و گیاه زینتی و مقایسه روند توسعه ایران<
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت ۴۰y.ir مراجعه نمایید. |
br />
و کلمبیا، مجموعه مقالات نخستین سمینار علمی کاربردی گل و گیاه زینتی ایران، محلات ۱۳۸۰٫
۳۹- کیانی ش، کافی م، چالش های تولید گل بریده رز در شمال خوزستان، چهارمین کنگره علوم باغبانی ایران، دانشگاه فردوسی مشهد، آبان ماه ۱۳۸۴٫
۴۰- نیکوئی ع، رفعتی م، بخشوده م، بررسی ساختار بازار و نظام بازاریابی گل و گیاهان زینتی در ایران مطالعه موردی بازار گل رز شاخه بریده در اصفهان، نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی « علوم و صنایع کشاورزی»، جلد ۲۳ شماره ۲ نیمسال دوم ۱۳۸۸ ص ۱۳۴-۱۴۶٫
فرم در حال بارگذاری ...