وبلاگ

توضیح وبلاگ من

حکم تکلیفی و وضعی شبیه ‌سازی انسانی از منظر علمای شیعه- قسمت ۱۷

 
تاریخ: 22-12-99
نویسنده: نجفی زهرا

 

  • .آل عمران:۹۷٫ ↑
  • . هود:۲۸٫ ↑
  • . ابن عاشور،ج۱۱،ص۲۴۴٫ ↑
  • . حدید:۲۵٫ ↑
  • . ابن عاشور،ج۲۷،ص۳۷۴٫ ↑
  • . راغب اصفهانی، ج۱، ص ۴۲۰، ذیل ماده « سلط». ↑
  • . ابراهیم:۱۱٫ ↑
  • . راغب اصفهانی، ج۱،ص۱۲۱، ذیل ماده «بره». ↑
  • . مصطفوی، ج ۱، ص ۲۶۳-۲۶۲، ذیل ماده «برهن». ↑
  • . قصص:۳۲٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج ۲۷، ص ۱۸۶٫ ↑
  • . جن: ۱۲٫ ↑
  • . رضایی اصفهانی ،پژوهشى در اعجاز علمى قرآن، چاپ دوم، (رشت: کتاب مبین، ۱۳۸۱ش) ص۶۳٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۷، ص ۶۷٫ ↑
  • . انفال:۳۱٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۹، ص۸۳٫ ↑
  • . فضل بن حسن طبرسى ‏، مجمع البیان فى تفسیر القرآن‏، چاپ سوم (تهران: ناصر خسرو ‏،۱۳۷۲ ش‏)‏، ج۵، ص ۲۲۳٫ ↑
  • . سید بن قطب بن ابراهیم شاذلی، فی ظلال القرآن، چاپ هفدهم، (بیروت- قاهره: دارالشروق، ‏۱۴۱۲ ق‏)، ‏ ج۴ ، ص ۱۸۶۱٫ ↑
  • . اسراء: ۸۸٫ ↑
  • . هود:۱۳٫ ↑
  • . بقره:۲۳٫ ↑
  • . ِِیونس:۳۸ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱، ذیل آیه ۲۳ سوره بقره. ↑
  • . هود:۱۳٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۱، ص ۲۱۹٫ ↑
  • . مراد ابن عاشور از “مبرد”، ابوالعباس محمد بن یزید مبرد، نحوی (متوفای ۲۸۶) وصاحب کتاب «اعراب القرآن» باشد. ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۱، ص ۲۱۹٫ ↑
  • . یونس:۳۸٫ ↑
  • . بقره:۲۳٫ ↑
  • . فضل حسن عباس؛ سناء فضل عباس، اعجاز القرآن الکریم،بی نا، (عمان:دار الفرقان، ۱۹۹۱م)، ص ۳۳-۳۱٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱، ص ۲۱۵-۲۰۴٫ ↑
  • . عایشه بنت الشاطیء، اعجاز بیانی قرآن، (مترجم: حسین صابری)، چاپ اول، (تهران: شرکت انتشاراتی علمی وفرهنگی،۱۳۷۶)، ص ۱۸۹٫ ↑
  • . عایشه بنت الشاطیء، ص ۱۹۰٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۱، ص۱۰و ج۱۲، ص۸ و ج۱۶، ص ۸ و ج۱۶، ص ۹۳ و ج۱۹، ص ۱۰۰ و ج۲۰، ص۷ و ج۲۰، ص ۱۲ و ج۲۲ ، ص ۱۹۴ و ج۲۵، ص ۶ و ج ۲۵، ص ۹۸ و ج ۲۹، ص ۵۶٫ ↑
  • . محمد جواد اسکندرلو، اعجاز قرآن و مصونیت از تحریف، اول،(قم: مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی،۱۳۹۰ش)، ص ۴۶٫ به نقل از عایشه بنت الشاطیء، الاعجاز البیانی، ص۶۸-۶۵٫ ↑
  • . نساء:۸۲٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۴، ص ۲۰۰، ذیل آیه ۸۲ سوره نساء. ↑
  • . قصص:۴۹٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۲۰،ص۷۳، ذیل آیه ۴۹ سوره قصص. ↑
  • . یونس:۱٫ ↑
  • . اسراء:۸۸٫ ↑
  • . ابن عاشور ،ج۱، ص ۳۳۲٫ ↑
  • . همان، ج۱۴،ص ۱۶۰، ذیل آیه ۸۸ سوره اسراء. ↑
  • . همان، ج۱۹، ص ۲۱۷،ذیل اغراض سوره نمل. ↑
  • . توبه:۳۳٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۰، ص ۷۴٫ ↑
  • . نمل: ۱٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۹، ص ۲۱۹٫ ↑
  • . اسراء: ۸۸٫ ↑
  • . اسراء:۸۸٫ ↑
  • . بقره:۲۴٫ ↑
  • . رضایی اصفهانی، محمدعلی، «اعجاز قرآن کریم و ابعاد آن» ۱۶ دی ۱۳۹۳، www.isqa.ir ↑
  • . عنکبوت:۵۱٫ ↑

 


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی تطبیقی شرایط و آثار قرارداد دلالی با تاکید بر تحولات لایحه تجارت ایران- قسمت ۶۱نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی مدیران مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد- قسمت ۳ »