عنوانصفحه۵-۶-۱-بین انتظارات و ادراکات دانشجویان بر اساس بعد پاسخگویی خدمت تفاوت معنیداری وجود ندارد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۳۵ -۷- فرضیه های مربوط به بعد همدلی خدمت……………………………………………………………………………………………………۱۱۳۵-۷-۱-بین انتظارات و ادراکات دانشجویان بر اساس بعد همدلی خدمت تفاوت معنیداری وجود دارد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۳۵-۸-فرضیه های مربوط به مقایسه شکاف کیفیت خدمت برحسب جنسیت و دوره شکاف بین انتظارات و اداراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به جنسیت دانشجویان تفاوت معنی داری وجود ندارد ……………………………..
۵-۸-۱-شکاف بین انتظارات و اداراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به جنسیت دانشجویان تفاوت معنی داری وجود ندارد………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴
۱۱۴۵-۸-۲-شکاف بین انتظارات و اداراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به دوره دانشجویان تفاوت معنی داری وجود ندارد…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴۵-۹-پیشنهادات پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۴۵-۱۰-پیشنهاد برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………………………………………………………
دانلود متن کامل پایان نامه در سایت fumi.ir |
۱۱۶۵-۱۱-محدودیتهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
فهرست منابع ومآخذ
فرم در حال بارگذاری ...