وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی مقایسه ای انتظارات وادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی- قسمت ۳

 
تاریخ: 22-12-99
نویسنده: نجفی زهرا

عنوانصفحه۵-۶-۱-بین انتظارات و ادراکات دانشجویان بر اساس بعد پاسخگویی خدمت تفاوت معنیداری وجود ندارد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۳۵ -۷- فرضیه های مربوط به بعد همدلی خدمت……………………………………………………………………………………………………۱۱۳۵-۷-۱-بین انتظارات و ادراکات دانشجویان بر اساس بعد همدلی خدمت تفاوت معنیداری وجود دارد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۳۵-۸-فرضیه های مربوط به مقایسه شکاف کیفیت خدمت برحسب جنسیت و دوره شکاف بین انتظارات و اداراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به جنسیت دانشجویان تفاوت معنی داری وجود ندارد ……………………………..
۵-۸-۱-شکاف بین انتظارات و اداراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به جنسیت دانشجویان تفاوت معنی داری وجود ندارد………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴
۱۱۴۵-۸-۲-شکاف بین انتظارات و اداراکات کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه با توجه به دوره دانشجویان تفاوت معنی داری وجود ندارد…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴۵-۹-پیشنهادات پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۴۵-۱۰-پیشنهاد برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………………………………………………………

دانلود متن کامل پایان نامه در سایت fumi.ir

۱۱۶۵-۱۱-محدودیتهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۷

فهرست منابع ومآخذ

 

 

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« کتاب شناسی دستور زبان فارسی دوره معاصر- قسمت ۲۴مطالعه تطبیقی اقدامات تأمینی وتربیتی در حقوق ایران و فرانسه- قسمت ۲۲ »