وبلاگ

توضیح وبلاگ من

معرفی شرکت پاک:/پایان نامه مدیریت زنجیره تامین سبز

 
تاریخ: 24-12-99
نویسنده: نجفی زهرا

معرفی شرکت پاک

 

لبنیات پاستوریزه پاک یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده انواع محصولات لبنی شامل انواع شیر سفید و طعم دار ، انواع خامه صبحانه و قنادی ، انواع ماست ، کره بسته بندی ، شیرخشک ، دوغ، انواع بستنی شیری و یخی  و… می باشد.

 

لبنیات پاستوریزه پاک در سال 1338 شمسی تحت نام شرکت لبنیات پاک تاسیس گردید . در ابتدا خط تولید و محصولات تولیدی شرکت تحت لیسانس فورمست آمریکا که یکی از بزرگترین کارخانجات تولید محصولات پاستوریزه در دنیا بوده با مدیریت کاملا خارجی راه اندازی گردید که این ارتباط در سال 1358 این ارتباط قطع شد .

 

در سال 1349 کارخانه تولید بستنی کانادافراست را خریداری نموده و شروع به تولید بستنی با نام پاک نمود . این شرکت در سال 1354 تبدیل به شرکت سهامی عام شده و در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد . همچنین در سال 1376 در شهرکرد یک شرکت تولید لبنیات را خریداری نمود و با نام پاک پی شروع به تولید  نمود و در سال 1376 کارخانه شیر و لبنیات پاستوریزه را در شهر سنندج را خریداری نمود و با نام پاک آرا شروع به تولید  نمود و در سال 1377 مجتمع شیر و گوشت مازندران را در شهر ساری خریداری نمود و با نام پاکسار شروع به تولید  نمود .

تصویر درباره بازار سهام (بورس اوراق بهادار)

این شرکت در راستای توسعه سهم بازارهای داخلی و صادرات ، ارتقا سطح کیفیت و ایمنی محصولات تولیدی و افزایش رضایت مندی مشتریان گام برداشته و به منظور تداوم این امر در سال 1378 اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001 ، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001-2004، در سال 1389 گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ISO/IEC 17025  و در سال 1390 ایمنی و سلامت مواد غذایی ISO22000 و HACCP   نمود .

 

در راستای افزایش صادارت محصولات به کشورهای اسلامی و همچنین اطمینان مصرف کنندگان از تولید محصولی حلال ، این شرکت در سال 1389 اقدام به اخذ گواهینامه حلال از موسسه جهانی حلال ( ایکریک ) نمود و در روی بسته بندی محصولات نیز از آرم آن موسسه استفاده نمود .

 

در حال حاضر کلیه خطوط تولیدکارخانه بصورت تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک درحال تولید و فعال می باشند.

 

2-14- تصمیم گیری های چند معیاره (MCDM)

 

انسان در زندگی روزمره خود تصميمات بسياری می گيرد. اين تصميمات از مسائل شخصی و فردی تا مسائل بزرگ و كلان را شامل می شود. در اكثر مسائل تصميم سازی، عموما اهداف و عوامل متعددی مطرح است و فرد تصميم ساز سعی می كند كه بين چند گزينه موجود (محدود يا نامحدود) بهترين گزينه را انتخاب نمايد. انسان به طور ناخواسته در شبانه روز تعداد زيادی از اين گونه تصميمات می گيرد كه برخی از آنها به دلیل هزینه بالای خطا در آنها، نياز به بررسی و دقت بيشتری دارند (قدسی پور، 1382، ص. 5).

 

تصميم گيری در محيط های پيچيده ناپايدار يكی از مسائل بسيار مهم در مديريت نوين به شمار می ‌رود. در اين موارد تصميم گيرنده با گزينه‌هايی متفاوت تحت معيارهای مختلفی كه از محيط داخلی و خارجی محيط سازمان متأثر می‌شوند روبرو است. در اين مورد مدلهای تصميم‌گيری چند معياره به‌ عنوان يكی از ابزارهای كارا جهت اخذ تصميم مناسب به نظر می ‌رسد.

 

      [1] Multiple Criteria Decision  Making

 

 

 

شناسایی و ارزیابی مولفه های مدیریت زنجیره تامین سبز با رویکرد تصمیم گیری های چند معیاره فازی (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی)


فرم در حال بارگذاری ...

« معرفی شرکت کاله :/پایان نامه مدیریت زنجیره تامین سبزمعایب گزارش‌دهی سرمايه فكري:/پایان نامه اجزاي سرمايه فکری »