وبلاگ

توضیح وبلاگ من

حکم تکلیفی و وضعی شبیه ‌سازی انسانی از منظر علمای شیعه- قسمت ۲۰

 
تاریخ: 22-12-99
نویسنده: نجفی زهرا

 

  • . نور: ۴۳٫ ↑
  • . ابن عاشور،ج۱۸،ص ۲۱۱، ذیل آیه ۴۳ سوره نور. ↑
  • . محمدهادی معرفت،علوم قرآنی، ص ۳۳۷٫ ↑
  • . سیدرضا مؤدب، اعجاز قرآن، چاپ اول، (قم: انتشارات مرکز جهانی علوم اسلامی،تابستان ۸۶)، صفحات۱۷۸-۱۷۳٫ ↑
  • .ملک:۱٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج ۱۹، ص ۷٫ و ج۱۷،ص ۷، ذیل آیه ۱ سوره انبیاء. ↑
  • . ابن عاشور، ج۲۲،ص ۱۴۹،ذیل آیات ۲۳-۱۹٫ ↑
  • . همان، ج۲، ص ۲۳، ذیل آیه ۱۴۳ سوره بقره. ↑
  • . یوسف:۱۰۰٫ ↑
  • . غلامرضا ملکی وادقانی، قرآن دریای بی پایان، چاپ اول،(قم: گنج عرفان، ۱۳۸۷)،ص ۱۸۵٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج ۳، ص ۳۱، ذیل آیه۱۰و۱۱ سوره آل عمران وبنگرید به: ج۱۵،ص ۹۶، ذیل آیه ۵۸ سوره کهف و ج۱۰، ص ۱۵۹، ذیل آیه ۷۴ سوره توبه وج۱۸، ص ۲۳۱، ذیل آیه ۵۵ سوره نور و ج۲۲، ص ۸۱، ذیل آیه ۳۸ سوره سبأ وج ۳۰، ص ۲۲۱، ذیل آیه ۱۲ سوره بروج. ↑
  • . همان، ج ۱۴، ص ۱۴۴، ذیل آیه ۷۸ سوره اسراء. ↑
  • . محمد هادی معرفت، علوم قرآنی، ص ۳۳۴٫ ↑
  • . محمد فاروق الزین، بیان النظم فی القرآن الکریم، چاپ اول، ( دمشق: دارالفکر،۲۰۰۳م)،ص ۹٫ ↑
  • . محمد بن عبدالله زرکشی، البرهان فی علوم القرآن، چاپ اول، (بیروت:دار المعرفه، ۱۹۹۰م)، ج ۱، ص ۱۳۰٫ ↑
  • . جلال الدین سیوطى، ‏الإتقان فی علوم القرآن‏، چاپ دوم‏،( بیروت‏: دار الکتاب العربى‏،۱۴۲۱ / ۲۰۰۱)، ج۲، ص ۲۱۶٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۷، ص۱۵۸٫ ↑
  • . همان، ج۲ ، ص۴۴۴، ذیل آیه ۲۳۸ بقره . ↑
  • . نور: ۳۵٫ ↑
  • . نور: ۳۴٫ ↑
  • . مائده: ۱۵٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۸، ص ۱۸۵٫ ↑
  • . فرقان: ۴۷٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج ۱۹، ص۶۶٫ ↑
  • . همان، ج ۱۹، ص۶۷٫ ↑
  • . اسراء:۵۶٫ ↑
  • . اسراء: ۵۵٫ ↑
  • . اسراء:۵۷٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۴،ص۱۱۱٫ ↑
  • . زمر:۱٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج ۲۴، ص۸-۷،ذیل آیه ۱زمر ↑
  • . کهف: ۷ و ۸٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۵، ص۱۸-۱۶ذیل کهف: ۷ و ۸٫ ↑
  • . همان، ج ۲۲، ص۸۲٫ ↑
  • . اسراء: ۱۱ . ↑
  • . یس: ۴۸ . ↑
  • . مریم: ۶۶ و۶۷ . ↑
  • . ابن عاشور، ج۱۴، ص۳۵٫ ↑
  • . همان، ج ۱، ص۳۵۲، ذیل آیه ۲۶ سوره بقره. ↑
  • . همان، ج۱، ص ۸٫ ↑
  • . کهف: ۱۹٫ ↑
  • . کهف: ۷۴٫ ↑
  • . ابن عاشور، ذیل سوره کهف. ↑
  • . محمد هادی معرفت، علوم قرآنی، ص ۳۳۹٫ به نقل از محمد تقی شریعتی، تفسیر نوین، ص ۲۰-۱۹٫ ↑
  • . همان، ص۳۴۰٫ ↑
  • . ابن عاشور، ج۱، ص ۱۰۲٫ ↑
  • . عبدالقهار العانی، اعجاز القرآن،چاپ اول، (إربد: عالم الکتب الحدیث، ۲۰۱۰م)، ص ۲۸-۲۷٫ ↑
  • . نعمان شحاذه، الاعجاز العلمی للقرآن الکریم فی مجال الطقس والمناخ، چاپ اول، (عمان: دار صفاء للنشر والتوزیع، ۲۰۱۱)، ص ۲۵٫ ↑
  • . عبدالمجید العرجاوی، البراهین العلمیه علی صحه العقیده الاسلامیه،چاپ اول، (دمشق-سوریه: دار وحی القلم،۲۰۰۳م)، ص ۷۰٫ ↑
  • .ابن عاشور،ج۱،ص۱۲۳٫ ↑
  • .همان،ص۱۲۴٫ ↑
  • .محمدهادی معرفت، علوم قرآنی، ص ۳۱۵٫ ↑
  • .محمدعلی رضایی اصفهانی، پژوهشی در اعجاز علمی قرآن، چاپ ۳،( رشت: کتاب مبین، ۱۳۸۱ش)، ص ۸۵ و رئیس اعظم شاهد، اعجاز قرآن از دیدگاه مستشرقان، چاپ اول،( قم: مرکز جهانی علوم اسلامی، زمستان ۱۳۸۶)، ص ۸۵٫ ↑

 


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان- قسمت ۱۳بررسی قابلیت استناد به ادله الکترونیکی در حقوق موضوعه ایران- قسمت ۴ »