- . نور: ۴۳٫ ↑
- . ابن عاشور،ج۱۸،ص ۲۱۱، ذیل آیه ۴۳ سوره نور. ↑
- . محمدهادی معرفت،علوم قرآنی، ص ۳۳۷٫ ↑
- . سیدرضا مؤدب، اعجاز قرآن، چاپ اول، (قم: انتشارات مرکز جهانی علوم اسلامی،تابستان ۸۶)، صفحات۱۷۸-۱۷۳٫ ↑
- .ملک:۱٫ ↑
- . ابن عاشور، ج ۱۹، ص ۷٫ و ج۱۷،ص ۷، ذیل آیه ۱ سوره انبیاء. ↑
- . ابن عاشور، ج۲۲،ص ۱۴۹،ذیل آیات ۲۳-۱۹٫ ↑
- . همان، ج۲، ص ۲۳، ذیل آیه ۱۴۳ سوره بقره. ↑
- . یوسف:۱۰۰٫ ↑
- . غلامرضا ملکی وادقانی، قرآن دریای بی پایان، چاپ اول،(قم: گنج عرفان، ۱۳۸۷)،ص ۱۸۵٫ ↑
- . ابن عاشور، ج ۳، ص ۳۱، ذیل آیه۱۰و۱۱ سوره آل عمران وبنگرید به: ج۱۵،ص ۹۶، ذیل آیه ۵۸ سوره کهف و ج۱۰، ص ۱۵۹، ذیل آیه ۷۴ سوره توبه وج۱۸، ص ۲۳۱، ذیل آیه ۵۵ سوره نور و ج۲۲، ص ۸۱، ذیل آیه ۳۸ سوره سبأ وج ۳۰، ص ۲۲۱، ذیل آیه ۱۲ سوره بروج. ↑
- . همان، ج ۱۴، ص ۱۴۴، ذیل آیه ۷۸ سوره اسراء. ↑
- . محمد هادی معرفت، علوم قرآنی، ص ۳۳۴٫ ↑
- . محمد فاروق الزین، بیان النظم فی القرآن الکریم، چاپ اول، ( دمشق: دارالفکر،۲۰۰۳م)،ص ۹٫ ↑
- . محمد بن عبدالله زرکشی، البرهان فی علوم القرآن، چاپ اول، (بیروت:دار المعرفه، ۱۹۹۰م)، ج ۱، ص ۱۳۰٫ ↑
- . جلال الدین سیوطى، الإتقان فی علوم القرآن، چاپ دوم،( بیروت: دار الکتاب العربى،۱۴۲۱ / ۲۰۰۱)، ج۲، ص ۲۱۶٫ ↑
- . ابن عاشور، ج۱۷، ص۱۵۸٫ ↑
- . همان، ج۲ ، ص۴۴۴، ذیل آیه ۲۳۸ بقره . ↑
- . نور: ۳۵٫ ↑
- . نور: ۳۴٫ ↑
- . مائده: ۱۵٫ ↑
- . ابن عاشور، ج۱۸، ص ۱۸۵٫ ↑
- . فرقان: ۴۷٫ ↑
- . ابن عاشور، ج ۱۹، ص۶۶٫ ↑
- . همان، ج ۱۹، ص۶۷٫ ↑
- . اسراء:۵۶٫ ↑
- . اسراء: ۵۵٫ ↑
- . اسراء:۵۷٫ ↑
- . ابن عاشور، ج۱۴،ص۱۱۱٫ ↑
- . زمر:۱٫ ↑
- . ابن عاشور، ج ۲۴، ص۸-۷،ذیل آیه ۱زمر ↑
- . کهف: ۷ و ۸٫ ↑
- . ابن عاشور، ج۱۵، ص۱۸-۱۶ذیل کهف: ۷ و ۸٫ ↑
- . همان، ج ۲۲، ص۸۲٫ ↑
- . اسراء: ۱۱ . ↑
- . یس: ۴۸ . ↑
- . مریم: ۶۶ و۶۷ . ↑
- . ابن عاشور، ج۱۴، ص۳۵٫ ↑
- . همان، ج ۱، ص۳۵۲، ذیل آیه ۲۶ سوره بقره. ↑
- . همان، ج۱، ص ۸٫ ↑
- . کهف: ۱۹٫ ↑
- . کهف: ۷۴٫ ↑
- . ابن عاشور، ذیل سوره کهف. ↑
- . محمد هادی معرفت، علوم قرآنی، ص ۳۳۹٫ به نقل از محمد تقی شریعتی، تفسیر نوین، ص ۲۰-۱۹٫ ↑
- . همان، ص۳۴۰٫ ↑
- . ابن عاشور، ج۱، ص ۱۰۲٫ ↑
- . عبدالقهار العانی، اعجاز القرآن،چاپ اول، (إربد: عالم الکتب الحدیث، ۲۰۱۰م)، ص ۲۸-۲۷٫ ↑
- . نعمان شحاذه، الاعجاز العلمی للقرآن الکریم فی مجال الطقس والمناخ، چاپ اول، (عمان: دار صفاء للنشر والتوزیع، ۲۰۱۱)، ص ۲۵٫ ↑
- . عبدالمجید العرجاوی، البراهین العلمیه علی صحه العقیده الاسلامیه،چاپ اول، (دمشق-سوریه: دار وحی القلم،۲۰۰۳م)، ص ۷۰٫ ↑
- .ابن عاشور،ج۱،ص۱۲۳٫ ↑
- .همان،ص۱۲۴٫ ↑
- .محمدهادی معرفت، علوم قرآنی، ص ۳۱۵٫ ↑
- .محمدعلی رضایی اصفهانی، پژوهشی در اعجاز علمی قرآن، چاپ ۳،( رشت: کتاب مبین، ۱۳۸۱ش)، ص ۸۵ و رئیس اعظم شاهد، اعجاز قرآن از دیدگاه مستشرقان، چاپ اول،( قم: مرکز جهانی علوم اسلامی، زمستان ۱۳۸۶)، ص ۸۵٫ ↑
فرم در حال بارگذاری ...