وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مشتریان

 
تاریخ: 24-12-99
نویسنده: نجفی زهرا

 کلی پژوهش حاضر عبارت است از:

 

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا

 

در راستای هدف کلی فوق، اهداف اختصاصی زیر دنبال خواهد شد:

 

1) بررسی تأثیر محصول سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا

 

2)بررسی تأثیر قیمت گذاری سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا

 

3)بررسی تأثیرتوزیع سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا

 

4)بررسی تأثیر ترفیع سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا

 

فرضیه های پژوهش

 

فرضیه اصلی

 

 

  • آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا موثر است.

 

فرضیه های فرعی

 

 

    • محصول سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا موثر است.

 

    • قیمت گذاری سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا موثر است.

 

    • توزیع سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا موثر است.

 

    • ترفیع سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا موثر است.

 

  • ترفیع سبز بیشترین تأثیر را بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان محصولات اروم آدا دارد.

 

قلمروی پژوهش

 

 

قلمروی موضوعی پژوهش

 

قلمرو موضوعی پژوهش، در حوزه آمیخته بازاریابی سبز و فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان قرار دارد که به بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ، فرایند تصمیم خرید مصرف کنندگان می پردازد. محصولات شرکت اروم آدا می پردازد.

 

قلمروی مکانی پژوهش

 

قلمروی مکانی پژوهش، مصرف کنندگان محصولات شرکت اروم آدا می باشد.

 

قلمروی زمانی پژوهش

 

قلمروی زمانی پژوهش، زمستان 1393 می باشد.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی مشکلات واحدهای بازرگانی استان آذربایجان شرقی در صادرات و وارداتطراحی مدلی جهت استقرار سیستم مدیریت دانش »
 
مداحی های محرم