وبلاگ

توضیح وبلاگ من

ارائه مدل عملکرد برند (مورد مطالعه مصرف‌ کنندگان محصولات شرکت کاله در بابل)

 
تاریخ: 22-12-99
نویسنده: نجفی زهرا

Valid female ۱۶۳ ۴۰٫۸ ۴۰٫۸ ۴۰٫۸ male ۲۳۷ ۵۹٫۳ ۵۹٫۳ ۱۰۰٫۰ Total ۴۰۰ ۱۰۰٫۰ ۱۰۰٫۰ age Frequency Percent Valid Percent Cumulative Percent Valid ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۴۹٫۳ ۴۹٫۳ ۴۹٫۳ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۳۵٫۳ ۳۵٫۳ ۸۴٫۵ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۹٫۰ ۹٫۰ ۹۳٫۵ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۳٫۵ ۳٫۵ ۹۷٫۰ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۳٫۰ ۳٫۰ ۱۰۰٫۰ Total ۴۰۰ ۱۰۰٫۰ ۱۰۰٫۰ marriage Frequency Percent Valid Percent Cumulative Percent Valid مجرد ۱۹۵ ۴۸٫۸ ۴۸٫۸ ۴۸٫۸ متاهل و بدون فرزند ۱۰۳ ۲۵٫۸ ۲۵٫۸ ۷۴٫۵ متاهل و با فرزند ۱۰۲ ۲۵٫۵ ۲۵٫۵ ۱۰۰٫۰ Total ۴۰۰ ۱۰۰٫۰ ۱۰۰٫۰ income Frequency Percent Valid Percent Cumulative Percent Valid بدون درامد ۱۳۱ ۳۲٫۸ ۳۲٫۸ ۳۲٫۸ ۳۰۰,۰۰۰-۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۱٫۳ ۲۱٫۳ ۵۴٫۰ ۵۰۱,۰۰۰-۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۸٫۳ ۲۸٫۳ ۸۲٫۳ ۸۰۱,۰۰۰-۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۱۱٫۰ ۱۱٫۰ ۹۳٫۳ بالاتراز ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۶٫۸ ۶٫۸ ۱۰۰٫۰ Total ۴۰۰ ۱۰۰٫۰ ۱۰۰٫۰ logo Frequency Percent Valid Percent Cumulative Percent Valid روزانه ۴۳ ۱۰٫۸ ۱۰٫۸ ۱۰٫۸ کاله ۲۶۸ ۶۷٫۰ ۶۷٫۰ ۷۷٫۸ م?هن ۵۲ ۱۳٫۰ ۱۳٫۰ ۹۰٫۸ پگاه ۳۷ ۹٫۳ ۹٫۳ ۱۰۰٫۰ Total ۴۰۰ ۱۰۰٫۰ ۱۰۰٫۰ record Frequency Percent Valid Percent Cumulative Percent Valid ۰-۲ ۲۶۶ ۶۶٫۵ ۶۶٫۵ ۶۶٫۵ ۳-۵ ۱۲۱ ۳۰٫۳ ۳۰٫۳ ۹۶٫۸ ۶-۹ ۱۳ ۳٫۳ ۳٫۳ ۱۰۰٫۰ Total ۴۰۰ ۱۰۰٫۰ ۱۰۰٫۰ Scale: quality Scale: behavioral loyalty Cronbach’s Alpha N of Items .۸۵۴ ۳ Scale: awarness Cronbach’s Alpha N of Items .۸۰۶ ۶ Scale: experience Cronbach’s Alpha N of Items .۹۲۸ ۱۱ Reliability Statistics Cronbach’s Alpha N of Items .۸۷۰ ۳ Scale: attitude loyalty Cronbach’s Alpha N of Items .۸۵۴ ۵ Scale: innovation Cronbach’s Alpha N of Items .۸۰۵ ۳ Scale: potential extention Scale: association Cronbach’s Alpha N of Items .۷۹۶ ۴ Cronbach’s Alpha N of Items .۷۳۰ ۳ Scale: satisfaction Cronbach’s Alpha N of Items .۸۹۴ ۷ Scale: value for money Cronbach’s Alpha N of Items .۸۲۵ ۳ Scale: trust Cronbach’s Alpha N of Items .۸۴۱ ۶ Scale: word of mouth Cronbach’s Alpha N of Items .۸۱۵ ۳ Scale: presence Cronbach’s Alpha N of Items .۷۶۴ ۴ Scale: advantage Cronbach’s Alpha N of Items .۸۵۶ ۳ Kruskal-Wallis Test Ranks age N Mean Rank quality ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۲۰۰٫۷۵ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۰۳٫۲۴ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۱۷٫۶۴ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۱۷۵٫۱۱ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۴۲٫۴۲ Total ۴۰۰ behavioral.loyalty ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۲۰۲٫۷۳ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۱۸۵٫۶۷ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۴۴٫۳۱ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۰۹٫۵۴ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۹۶٫۱۷ Total ۴۰۰ attitude.loyalty ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۹۲٫۷۲ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۰۳٫۱۵ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۳۹٫۵۷ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۲۵٫۳۹ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۵۰٫۷۹ Total ۴۰۰ awarness ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۸۵٫۷۸ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۱۲٫۳۱ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۴۷٫۸۲ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۳۱٫۷۵ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۲۵٫۰۴ Total ۴۰۰ association ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۲۰۲٫۷۷ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۱۹۲٫۳۸ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۰۵٫۸۲ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۳۹٫۹۶ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۹۶٫۶۷ Total ۴۰۰ experience ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۹۵٫۵۹ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۰۹٫۱۳ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۱۹۶٫۶۳ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۱۹۸٫۸۶ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۹۳٫۲۱ Total ۴۰۰ satisfaction ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۹۹٫۸۴ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۱۹۶٫۹۶ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۱۹٫۳۱ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۱۸٫۳۶ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۷۵٫۶۳ Total ۴۰۰ trust ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۸۸٫۷۱ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۰۵٫۲۱ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۳۰٫۱۳ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۱۱٫۵۰ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۲۳۷٫۰۴ Total ۴۰۰ innovation ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۹۲٫۲۸ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۰۶٫۵۵ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۰۷٫۴۰ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۰۸٫۱۴ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۲۳۴٫۶۷ Total ۴۰۰ overall.attitude ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۹۸٫۱۵ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۰۲٫۶۰ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۰۳٫۰۴ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۱۷۷٫۱۸ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۲۳۴٫۰۴ Total ۴۰۰ extension ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۹۶٫۶۹ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۱۹۲٫۹۱ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۴۲٫۵۰ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۱۷۴٫۸۶ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۲۵۶٫۱۷ Total ۴۰۰ presence ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۸۸٫۲۰ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۱۰٫۲۲ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۲۹٫۶۵ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۳۵٫۲۵ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۶۰٫۲۱ Total ۴۰۰ value.for.money ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۹۸٫۹۹ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۱۸۶٫۹۷ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۵۶٫۸۸ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۳۱٫۱۱ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۷۹٫۳۳ Total ۴۰۰ advantage ۱۸-۲۶ ۱۹۷ ۱۸۵٫۶۷ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۲۱۴٫۱۶ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۳۲٫۳۲ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۱۱٫۳۶ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۷۵٫۳۳ Total ۴۰۰ word.of.mouth ۱۸-۲۶ ۱۹۶ ۱۹۹٫۹۰ ۲۷-۳۵ ۱۴۱ ۱۸۹٫۴۷ ۳۶-۴۴ ۳۶ ۲۳۹٫۱۱ ۴۵-۵۳ ۱۴ ۲۱۴٫۳۶ ۵۴-۶۲ ۱۲ ۱۹۱٫۲۵ Total ۳۹۹ Ranks education N Mean Rank quality ??? ????? ۳۶ ۲۰۹٫۳۹ ????? ۷۴ ۱۹۳٫۴۷ ??? ????? ۵۷ ۱۹۵٫۳۲ ?????? ۱۹۸ ۲۰۰٫۸۰ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۱۲٫۹۹ Total ۴۰۰ behavioral.loyalty ??? ????? ۳۶ ۲۰۷٫۸۹ ????? ۷۴ ۲۰۹٫۸۱ ??? ????? ۵۷ ۲۰۸٫۹۸ ?????? ۱۹۸ ۱۹۷٫۸۵ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۱۷۴٫۴۱ Total ۴۰۰ attitude.loyalty ??? ????? ۳۶ ۲۰۰٫۵۳ ????? ۷۴ ۲۱۳٫۷۸ ??? ????? ۵۷ ۲۳۴٫۷۹ ?????? ۱۹۸ ۱۹۰٫۴۱ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۱۷۳٫۶۴ Total ۴۰۰ awarness ??? ????? ۳۶ ۱۹۲٫۴۰ ????? ۷۴ ۱۹۰٫۳۵ ??? ????? ۵۷ ۲۱۴٫۰۶ ?????? ۱۹۸ ۱۹۴٫۸۴ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۴۰٫۲۱ Total ۴۰۰ association ??? ????? ۳۶ ۲۳۵٫۸۲ ????? ۷۴ ۲۰۱٫۲۹ ??? ????? ۵۷ ۲۳۱٫۱۲ ?????? ۱۹۸ ۱۸۹٫۰۶ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۱۷۷٫۳۶ Total ۴۰۰ experience ??? ????? ۳۶ ۲۳۲٫۷۱ ????? ۷۴ ۲۰۶٫۳۰ ??? ????? ۵۷ ۲۴۷٫۸۸ ?????? ۱۹۸ ۱۸۴٫۹۱ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۱۶۶٫۱۶ Total ۴۰۰ satisfaction ??? ????? ۳۶ ۲۲۸٫۹۹ ????? ۷۴ ۲۰۳٫۵۵ ??? ????? ۵۷ ۲۲۴٫۲۰ ?????? ۱۹۸ ۱۸۸٫۶۰ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۱۹۳٫۴۷ Total ۴۰۰ trust ??? ????? ۳۶ ۲۲۰٫۷۲ ????? ۷۴ ۱۹۰٫۸۶ ??? ????? ۵۷ ۲۴۶٫۱۹ ?????? ۱۹۸ ۱۸۵٫۴۸ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۱۰٫۶۴ Total ۴۰۰ innovation ??? ????? ۳۶ ۱۹۳٫۸۹ ????? ۷۴ ۲۰۲٫۴۳ ??? ????? ۵۷ ۲۵۹٫۹۱ ?????? ۱۹۸ ۱۸۳٫۷۳ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۰۱٫۳۳ Total ۴۰۰ overall.attitude ??? ????? ۳۶ ۲۰۳٫۰۴ ????? ۷۴ ۲۰۳٫۱۸ ??? ????? ۵۷ ۲۱۲٫۲۵ ?????? ۱۹۸ ۱۹۴٫۳۸ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۰۷٫۷۰ Total ۴۰۰ extension ??? ????? ۳۶ ۱۷۷٫۸۳ ????? ۷۴ ۱۹۷٫۸۰ ??? ????? ۵۷ ۲۲۹٫۴۷ ?????? ۱۹۸ ۱۹۶٫۶۹ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۰۳٫۹۱ Total ۴۰۰ presence ??? ????? ۳۶ ۱۸۰٫۵۸ ????? ۷۴ ۱۸۷٫۱۳ ??? ????? ۵۷ ۲۳۷٫۸۵ ?????? ۱۹۸ ۱۹۴٫۹۹ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۱۹٫۶۱ Total ۴۰۰ value.for.money ??? ????? ۳۶ ۲۲۶٫۱۷ ????? ۷۴ ۱۸۳٫۱۸ ??? ????? ۵۷ ۲۱۶٫۳۹ ?????? ۱۹۸ ۱۹۵٫۹۸ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۱۰٫۴۰ Total ۴۰۰ advantage ??? ????? ۳۶ ۱۷۷٫۶۰ ????? ۷۴ ۲۰۸٫۴۵ ??? ????? ۵۷ ۲۳۱٫۷۴ ?????? ۱۹۸ ۱۸۷٫۰۲ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۳۲٫۶۳ Total ۴۰۰ word.of.mouth ??? ????? ۳۶ ۲۱۲٫۰۶ ????? ۷۴ ۲۰۹٫۳۶ ??? ????? ۵۷ ۲۱۲٫۱۲ ?????? ۱۹۷ ۱۸۲٫۶۳ ?????? ?? ?????? ۳۵ ۲۴۵٫۸۴ Total ۳۹۹ Ranks marriage N Mean Rank quality ???? ۱۹۵ ۲۰۴٫۷۴ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۱۸۳٫۹۱ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۰۹٫۱۵ Total ۴۰۰ behavioral.loyalty ???? ۱۹۵ ۲۰۷٫۲۵ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۱۹۲٫۶۳ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۱۹۵٫۵۴ Total ۴۰۰ attitude.loyalty ???? ۱۹۵ ۲۰۰٫۴۳ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۱۹۲٫۰۳ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۰۹٫۱۸ Total ۴۰۰ awarness ???? ۱۹۵ ۱۹۱٫۰۸ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۱۹۹٫۹۸ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۱۹٫۰۲ Total ۴۰۰ association ???? ۱۹۵ ۱۹۳٫۵۹ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۱۶٫۶۶ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۱۹۷٫۴۰ Total ۴۰۰ experience ???? ۱۹۵ ۱۸۹٫۳۹ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۰۳٫۱۲ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۱۹٫۰۹ Total ۴۰۰ satisfaction ???? ۱۹۵ ۱۹۵٫۲۶ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۰۰٫۴۴ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۱۰٫۵۸ Total ۴۰۰ trust ???? ۱۹۵ ۱۹۷٫۹۶ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۱۹۸٫۰۰ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۰۷٫۸۹ Total ۴۰۰ innovation ???? ۱۹۵ ۱۸۸٫۲۳ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۰۵٫۴۴ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۱۸٫۹۶ Total ۴۰۰ overall.attitude ???? ۱۹۵ ۱۹۸٫۱۶ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۱۹۹٫۹۹ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۰۵٫۴۸ Total ۴۰۰ extension ???? ۱۹۵ ۲۰۰٫۳۷ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۰۸٫۹۲ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۱۹۲٫۲۵ Total ۴۰۰ presence ???? ۱۹۵ ۱۹۶٫۹۵ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۱۱٫۰۱ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۱۹۶٫۶۸ Total ۴۰۰ value.for.money ???? ۱۹۵ ۲۱۴٫۱۵ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۱۸۵٫۵۵ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۱۸۹٫۵۰ Total ۴۰۰ advantage ???? ۱۹۵ ۱۹۶٫۰۳ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۰۲٫۶۸ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۲۰۶٫۸۴ Total ۴۰۰ word.of.mouth ???? ۱۹۴ ۲۰۴٫۴۵ ????? ? ???? ????? ۱۰۳ ۲۰۲٫۱۳ ????? ? ????? ????? ۱۰۲ ۱۸۹٫۳۸ Total ۳۹۹ Ranks income N Mean Rank quality ???? ????? ۱۳۱ ۲۰۳٫۵۸ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۱۲٫۶۵ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۱۹۱٫۲۱ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۰۸٫۰۶ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۷۳٫۸۷ Total ۴۰۰ behavioral.loyalty ???? ????? ۱۳۱ ۲۰۰٫۷۱ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۰۶٫۱۷ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۰۶٫۴۶ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۱۷۶٫۷۴ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۹۵٫۴۳ Total ۴۰۰ attitude.loyalty ???? ????? ۱۳۱ ۱۸۷٫۶۶ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۰۱٫۶۷ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۹٫۵۰ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۰۷٫۲۶ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۶۸٫۵۶ Total ۴۰۰ awarness ???? ????? ۱۳۱ ۱۸۵٫۹۴ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۱۹۱٫۰۸ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۶٫۰۵ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۳۵٫۰۹ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۷۹٫۳۳ Total ۴۰۰ association ???? ????? ۱۳۱ ۱۸۸٫۸۲ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۱۰٫۲۵ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۶٫۱۹ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۱۸۸٫۱۰ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۸۱٫۰۰ Total ۴۰۰ experience ???? ????? ۱۳۱ ۱۹۰٫۸۳ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۱۰٫۵۴ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۱۹۶٫۳۹ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۲۰٫۳۳ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۲۰۰٫۶۹ Total ۴۰۰ satisfaction ???? ????? ۱۳۱ ۲۰۲٫۲۳ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۱۲٫۰۳ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۱۹۲٫۸۴ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۱۹۶٫۶۴ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۹۴٫۱۹ Total ۴۰۰ trust ???? ????? ۱۳۱ ۱۸۲٫۳۷ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۱۹۱٫۹۰ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۶٫۶۵ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۲۰٫۵۰ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۲۱۵٫۳۱ Total ۴۰۰ innovation ???? ????? ۱۳۱ ۱۷۹٫۳۰ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۱۹۳٫۸۵ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۳٫۸۱ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۲۷٫۲۰ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۲۲۵٫۱۱ Total ۴۰۰ overall.attitude ???? ????? ۱۳۱ ۱۹۳٫۵۶ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۰۷٫۱۹ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۰۳٫۸۱ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۱۵٫۰۱ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۷۵٫۶۱ Total ۴۰۰ extension ???? ????? ۱۳۱ ۱۸۱٫۲۰ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۱۹۱٫۸۹ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۲۲٫۴۳ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۱۹۹٫۹۱ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۲۳۰٫۴۱ Total ۴۰۰ presence ???? ????? ۱۳۱ ۱۷۴٫۵۴ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۰۱٫۴۱ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۶٫۶۴ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۱۶٫۵۵ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۲۲۹٫۹۱ Total ۴۰۰ value.for.money ???? ????? ۱۳۱ ۱۹۴٫۷۵ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۰۰٫۰۹ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۰۳٫۲۷ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۱۹۴٫۳۰ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۲۲۸٫۱۹ Total ۴۰۰ advantage ???? ????? ۱۳۱ ۱۷۰٫۵۳ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۰۴٫۰۸ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۵٫۳۹ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۲۴۸٫۹۴ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۹۳٫۴۱ Total ۴۰۰ word.of.mouth ???? ????? ۱۳۰ ۱۹۲٫۲۴ ??? ۳۰۰,۰۰۰ ?? ۵۰۰,۰۰۰ ۸۵ ۲۰۶٫۸۴ ??? ۵۰۰,۰۰۰ ?? ۸۰۰,۰۰۰ ۱۱۳ ۲۱۵٫۷۹ ??? ۸۰۰,۰۰۰ ??۱۰۰۰,۰۰۰ ۴۴ ۱۸۱٫۷۸ ????? ?? ۱۰۰۰,۰۰۰ ۲۷ ۱۷۹٫۴۳ Total ۳۹۹ Ranks logo N Mean Rank quality ?????? ۴۳ ۲۱۹٫۴۳ ???? ۲۶۸ ۲۰۰٫۴۳ ???? ۵۲ ۱۹۷٫۶۸ ???? ۳۷ ۱۸۲٫۹۶ Total ۴۰۰ behavioral.loyalty ?????? ۴۳ ۲۲۳٫۸۰ ???? ۲۶۸ ۱۹۵٫۱۱ ???? ۵۲ ۲۱۳٫۷۸ ???? ۳۷ ۱۹۳٫۸۲ Total ۴۰۰ attitude.loyalty ?????? ۴۳ ۲۱۴٫۵۸ ???? ۲۶۸ ۱۹۴٫۶۰ ???? ۵۲ ۲۰۴٫۰۵ ???? ۳۷ ۲۲۱٫۸۸ Total ۴۰۰ awarness ?????? ۴۳ ۱۲۶٫۵۷ ???? ۲۶۸ ۲۳۸٫۲۶ ???? ۵۲ ۱۱۷٫۵۲ ???? ۳۷ ۱۲۹٫۵۴ Total ۴۰۰ association ?????? ۴۳ ۲۲۵٫۷۷ ???? ۲۶۸ ۱۹۱٫۱۲ ???? ۵۲ ۲۱۵٫۱۸ ???? ۳۷ ۲۱۸٫۴۷ Total ۴۰۰ experience ?????? ۴۳ ۲۱۶٫۷۴ ???? ۲۶۸ ۱۹۰٫۸۴ ???? ۵۲ ۲۱۷٫۴۰ ???? ۳۷ ۲۲۷٫۸۵ Total ۴۰۰ satisfaction ?????? ۴۳ ۲۱۳٫۲۲ ???? ۲۶۸ ۱۹۳٫۰۰ ???? ۵۲ ۲۱۵٫۵۳ ???? ۳۷ ۲۱۸٫۹۳ Total ۴۰۰ trust ?????? ۴۳ ۲۰۴٫۱۹ ???? ۲۶۸ ۱۹۱٫۹۴ ???? ۵۲ ۲۱۵٫۷۶ ???? ۳۷ ۲۳۶٫۷۷ Total ۴۰۰ innovation ?????? ۴۳ ۲۰۸٫۹۴ ???? ۲۶۸ ۱۹۳٫۶۳ ???? ۵۲ ۲۱۷٫۲۶ ???? ۳۷ ۲۱۶٫۹۳ Total ۴۰۰ overall.attitude ?????? ۴۳ ۱۹۲٫۴۷ ???? ۲۶۸ ۲۰۳٫۶۸ ???? ۵۲ ۲۰۰٫۵۱ ???? ۳۷ ۱۸۶٫۸۱ Total ۴۰۰ extension ?????? ۴۳ ۲۰۴٫۸۴ ???? ۲۶۸ ۱۹۲٫۱۳ ???? ۵۲ ۲۲۷٫۴۷ ???? ۳۷ ۲۱۸٫۱۹ Total ۴۰۰ presence ?????? ۴۳ ۲۱۲٫۸۰ ???? ۲۶۸ ۲۰۰٫۸۸ ???? ۵۲ ۱۹۶٫۲۳ ???? ۳۷ ۱۸۹٫۴۵ Total ۴۰۰ value.for.money ?????? ۴۳ ۲۰۹٫۰۸ ???? ۲۶۸ ۲۰۰٫۸۰ ???? ۵۲ ۲۰۱٫۵۸ ???? ۳۷ ۱۸۶٫۸۱ Total ۴۰۰ advantage ?????? ۴۳ ۱۹۸٫۹۷ ???? ۲۶۸ ۱۹۶٫۸۴ ???? ۵۲ ۲۰۶٫۱۳ ???? ۳۷ ۲۲۰٫۸۸ Total ۴۰۰ word.of.mouth ?????? ۴۲ ۲۰۰٫۳۷ ???? ۲۶۸ ۱۹۵٫۱۳ ???? ۵۲ ۲۰۰٫۵۷ ???? ۳۷ ۲۳۴٫۰۳ Total ۳۹۹ Ranks record N Mean Rank quality ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۶٫۰۲ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۰۷٫۲۸ ۶-۸ ۱۳ ۲۲۹٫۰۴ Total ۴۰۰ behavioral.loyalty ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۹٫۲۷ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۰۵٫۲۲ ۶-۸ ۱۳ ۱۸۱٫۷۷ Total ۴۰۰ attitude.loyalty ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۴٫۲۹ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۱۹٫۱۴ ۶-۸ ۱۳ ۱۵۳٫۹۶ Total ۴۰۰ awarness ۰-۲ ۲۶۶ ۱۸۶٫۷۱ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۳۳٫۵۵ ۶-۸ ۱۳ ۱۷۵٫۰۴ Total ۴۰۰ association ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۸٫۳۵ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۰۶٫۵۰ ۶-۸ ۱۳ ۱۸۸٫۶۲ Total ۴۰۰ experience ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۷٫۶۲ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۰۵٫۲۲ ۶-۸ ۱۳ ۲۱۵٫۳۸ Total ۴۰۰ satisfaction ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۲٫۰۲ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۲۰٫۱۵ ۶-۸ ۱۳ ۱۹۱٫۱۲ Total ۴۰۰ trust ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۵٫۰۲ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۱۱٫۵۶ ۶-۸ ۱۳ ۲۰۹٫۶۲ Total ۴۰۰ innovation ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۴٫۸۰ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۱۲٫۳۳ ۶-۸ ۱۳ ۲۰۷٫۰۰ Total ۴۰۰ overall.attitude ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۳٫۴۶ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۱۲٫۴۸ ۶-۸ ۱۳ ۲۳۲٫۹۲ Total ۴۰۰ extension ۰-۲ ۲۶۶ ۱۸۶٫۹۲ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۲۹٫۵۲ ۶-۸ ۱۳ ۲۰۸٫۲۷ Total ۴۰۰ presence ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۳٫۶۱ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۱۳٫۱۰ ۶-۸ ۱۳ ۲۲۴٫۱۹ Total ۴۰۰ value.for.money ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۱٫۳۰ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۱۸٫۶۹ ۶-۸ ۱۳ ۲۱۹٫۵۴ Total ۴۰۰ advantage ۰-۲ ۲۶۶ ۱۹۶٫۰۶ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۱۳٫۳۰ ۶-۸ ۱۳ ۱۷۲٫۲۷ Total ۴۰۰ word.of.mouth ۰-۲ ۲۶۵ ۱۸۸٫۱۷ ۳-۵ ۱۲۱ ۲۲۶٫۴۴ ۶-۸ ۱۳ ۱۹۵٫۰۸ Total ۳۹۹ Mann-Whitney Test


فرم در حال بارگذاری ...

« تأثیر توجه متمرکز بر خود بر سوگیری حافظه در افراد مبتلا به اضطراب اجتماعیرابطه مقابله های مذهبی، سبک های حل مسئله و نشخوار فکری با سلامت روان والدین دارای فرزندان مبتلا به سرطان »
 
مداحی های محرم